אם אתם בעלי כלב, חתול או כל חיית מחמד שהיא, אתם וודאי יודעים שאתם צריכים להעניק לה סל טיפולים סדיר אצל וטרינר, הכולל את שלל החיסונים והאבחונים הדרושים. כבעלי כלבים או חתולים באזור העיר כפר סבא, כדאי לבחור וטרינר בכפר סבא שקיבלתם עליו המלצות, ושאתם מכירים וסומכים עליו, על מנת לאפשר לעצמכם שקט נפשי ויכולת לקבל טיפול וטרינרי מהיר וזמין הקרוב לביתכם.

וטרינר בכפר סבא - אסור להתפשר

שעות פעילות רחבות

כל מרפאה וטרינרית, כזו המופעלת בניהולו של וטרינר אחד או מספר וטרינרים מתחלפים – עובדת על פי שעות פעילות מסוימות. כל זה הוא טוב ויפה כאשר אנו מתכננים להגיע לחיסון שנקבע לנו מבעוד מועד, אבל מה קורה במצב חירום, כאשר אנו חייבים סיוע מידי וקריטי לבעל החיים שלנו, מחוץ לשעות הפעילות? בדיוק בגלל מקרים אלו, הנפוצים יותר משנהוג לחשוב, חשוב כי בתור תושבי כפר סבא תבחרו בווטרינר בכפר סבא. כך תוכלו להיעזר בשרותי החירום שהוא מספק גם מעבר לשעות הפעילות, כיוון שהוא קרוב אליכם מבחינה גאוגרפית ויכול להגיע למקום המגורים שלכם בזמן קצר. החשיבות שבזמינותו של הווטרינר של בעל החיים שלכם יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות, לכן אין זה פרמטר שאתם יכולים להתפשר עליו. חישבו על אירוע שכזה לדוגמא – אתם מטיילים על הכלב שלכם בפארק ופתאום מתרחשת תקרית של ריב בין כלבים. אנחנו לא יכולים לצפות דבר שכזה ובטח שלא תמיד יכולים להפריד בין הכלבים שנמצאים בסיטואציה מלאת התוקפנות. אם כלבכם או כלב אחר נפצע תוך כדי הריב וחייב טיפול וטרינרי, זה עניין שמחייב אתכם להגיע אל הווטרינר במהירות ולא לבזבז זמן יקר. וטרינר קרוב לזירת האירוע יעזור לכם לעבור את החוויה המטלטלת עם טיפול מקצועי מידי ובתזמון חשוב.

נוחות למען בריאות

הרבה אנשים שמחזיקים בעל חיים בבית נוטים לפעמים לדלג על חיסונים חשובים לאורך השנה, כיוון שמטעמי נוחות פחות נוח להם להגיע אל מרפאה וטרינרית שאינה נמצאת מרחק הליכה מביתם. זוהי עובדה שמעמידה את חיית המחמד שלהם בסכנה גדולה, כיוון שכל חיסון חשוב בפני עצמו, על מנת לשמור על בריאותו התקינה של הכלב או החתול באופן רציף ועקבי. ישנן מחלות שיכולות לתקוף כשהגוף נמצא בין חיסון לחיסון ועל כן, מומלץ לא לפספס אף ביקור אצל הווטרינר. זכרו – אם תקלו על עצמכם ותבחרו וטרינר שקרוב למקום המגורים שלכם, הדבר יעשה טוב לא רק לחיית המחמד שלכם מבחינה טיפולית, אלא גם עבורכם, באופן שיגרום לכם את הנוחות בהגעה למרפאה. הכפר סבאים מבניכם שצריכים לנסוע לעיר אחרת או לעבור תלאות תעבורה על מנת להגיע עם חיית המחמד אל המרפאה הווטרינרית יודעים בדיוק כמה טרחה ניתן למנוע, אם רק בוחרים בווטרינר בכפר סבא.