חיית המחמד שלנו היא אחד הדברים הכי חשובים בחיים שלנו. אם אנחנו רוצים לשמור על איכות החיים של הכלב או החתול שלנו אנחנו חייבים להשקיע בטיפול הרפואי שהוא מקבל. ממש כמו בני אדם גם כלבים וחתולים צריכים לקבל טיפולים רפואיים. הטיפולים הרפואיים של כלבים וחתולים כוללים חיסונים, טיפולים נגד תולעים וגם טיפולים של רפואה מונעת. מקרה של אבחון לא נכון של בעיית הבריאות של החתול או הכלב שלנו על ידי הווטרינר האישי שלהם יכול לגרום להם לנכות או לבעיות בריאות קשות מאוד עד כדי מוות. כאשר אנחנו לוקחים את חיית המחמד שלנו לווטרינר חשוב שנקפיד לקחת אותה לווטרינר מקצועי ובעל ניסיון.

מרפאה וטרינרית מומלצת

למה חשוב להשקיע בטיפול הרפואי של חיית המחמד שלנו?

אז למה בעצם חשוב שנשקיע בטיפול הרפואי של חיית המחמד שלנו? בדיוק כמו שאנחנו משקיעים בטיפול הרפואי שלנו כך גם כדאי לנו להשקיע כמה שניתן בטיפול הרפואי של הכלב או החתול או התוכי שלנו, טיפול הכולל גם את הצד המניעתי: חיסונים, ניקוי שיניים, תילוע ועוד, והן את הצד הרפואי הטיפולי במקרה הצורך: ניתוחים ואף טיפולי חירום, רפואה פנימית, שירותי מעבדה בעת הצורך וכו’. טיפול רפואי איכותי ימנע מאתנו מקרים של רשלנות רפואית או מקרים של עוגמת נפש. עם זאת, במקרה שחלילה יש חשד, טיפול בתיקי רשלנות רפואית שנגרמה לחיות מחמד על ידי וטרינר יכול לסייע לנו לקבל פיצוי כספי שיממן את המשך הטיפולים של החיה. את הטיפול בתיקים של רשלנות רפואית אנחנו יכולים להעביר לרופא ממוחה ואנחנו יכולים בכך להבטיח ככל הניתן את הניצחון שלנו בבית המשפט ואת קבלת התביעה שלנו.

איך אנחנו יכולים להבטיח את הבטיחות של והבריאות של חיית המחמד שלנו?

אז איך אנחנו יכולים להבטיח את הבטיחות והבריאות של חיית המחמד שלנו? כל אחד אוהב מאוד את חיית המחמד שלו. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שחיית המחמד תיהנה מאיכות חיים טובה אנחנו חייבים לוודא שהיא תאכל אוכל איכותי וגם תיהנה מטיולים ארוכים. בראש ובראשונה נשקיע בהקפדה על שגרת חיסונים וטיפולים מונעים, על מנת לא להגיע לסיטואציות של מחלות או בעיות בריאותיות מלכתחילה.

רפואה מונעת לחיות מחמד

עוד חשוב להקפיד שלחיית המחמד שלנו יש פינה משלה בבית וחשוב גם לשים לב שתמיד יש לה מים זמינים וטריים שהיא יכולה לשתות מהן. הבריאות של חיית המחמד שלנו יכולה להיות הדרך שלנו להשקיע בה ולגרום לה להיות חיה מאושרת יותר. כאשר אנחנו משקיעים בחיית המחמד שלנו אנחנו פועלים באופן אנושי וחומל, ואין ספק כי שמירה על הבריאות של חברינו ההולכים על 4 היא הצעד הראשון לקשר טוב, אוהב ומבוסס על אמון הדדי. דאגה לחלשים ממנו כמו כלבים או חתולים היא מעשה מאוד אנושי ומלא אמפתיה. בסופו של דבר הכלב או החתול שלנו הם החברים הכי טובים שלנו ומגיע להם יחס הוגן וטוב.

למידע נוסף בנוגע לטיפול בחיות המחמד- אנא צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ובדיקה מקיפה- 09-767-5152