כפר סבא ממשיכה להיטיב עם תושביה ומציעה מגוון שירותים לכלל הציבור, בעיר ירוקה ומודרנית. לצד שירותים לתושבים, העיר לא מסתירה את העובדה שהיא מאוד מזמינה עבור ההולכים על ארבע, על כל סוגיהם. בעלי כלבים בכפר סבא נהנים במיוחד, כאשר העיר מקבלת באהבה את היצורים הפרוותיים הללו ורוצה שיגיעו אליה כמה שיותר מהם. במידה ואתם בעלי כלבים שחיים בכפר סבא או שוקלים לעבור אל העיר, חשוב שתכירו את מגוון השירותים שמוצעים לתושב בתחום זה כולל מרפאה וטרינרית בכפר סבא.

עיר ידידותית לכלבים

בכפר סבא תוכלו למצוא מגוון שירותים עבור בעלי החיים, החל ממרפאה וטרינרית בכפר סבא, עד למגוון גינות הכלבים שפרוסות ברחבי העיר. בעלי כלבים יודעים כמה חשוב לאפשר לכלבים לפרוק אנרגיה ולשחק עם כלבים נוספים, מה שיכול להיות בעייתי אם עושים זאת במקום שאינו מיועד לכך ואף חושף את בעלי הכלבים לדו”חות מצד פקחים. לשם כך החליטו בכפר סבא להקל על צורך זה באמצעות פריסה רחבה של גינות כלבים ברחבי העיר.

בכפר סבא תוכלו למצוא לא פחות מ- 12 גינות כלבים, שמאפשרות לכם לשבת בנחת ולצפות בכלב שלכם משחק בהנאה ומתרוצץ עם חבריו. מלבד תרומה אדירה לבריאותם הפיזית והנפשית של הכלבים, המקום משמש גם בתור נקודת מפגש לבעלי הכלבים שחולקים את אהבתם המשותפת להולכים על ארבע.

מרפאה וטרינרית כפר סבא | כפר סבא אוהבת חיותשירותי וטרינר נגישים

בתור בעלי כלבים, אתם יודעים כמה חשוב ונחוץ שיהיה וטרינר נגיש באזור מגוריכם, עבור מקרי חירום שעשויים להתרחש וגם עבור הטיפולים השגרתיים שכל כלב מחויב לעבור אחת לתקופה. לשם כך תוכלו למצוא מרפאה וטרינרית בכפר סבא, שתספק מענה לכל צורך שעשוי לעלות, גם בעת חירום.

נזכיר, כי על מנת לשמור על בריאותו התקינה של הכלב שלכם, חשוב לקחת אותו לבדיקות התקופתיות ולהעניק לו את החיסונים ששומרים על חייו. ישנם חיידקים, טפילים ומחלות מסוכנות שהכלב שלכם עשוי להיחשף אליהם, לכן חשוב לבקר במרפאה וטרינרית בכפר סבא על מנת לספק לו את ההגנה הדרושה לו.

כפר סבא אוהבת את בעלי החיים שלכם ורוצה לטפח את איכות חייכם וחייהם. אתם מוזמנים לבקר באחת מגינות הכלבים הרבות שפרוסות ברחבי העיר, על מנת להתרשם ולראות בעצמיכם כיצד הגינות הורחבו עבור הנאתכם והנאת הכלב שלכם. הצורך להתחשב בבעלי הכלבים ולספק מקום ראוי לבילוי עבורם ועבור הכלבים עצמם לצורך פריקת אנרגיה מובן ומתקבל בהבנה רבה בעיר, לכן מומלץ לכל בעל כלב שהשירותים הללו חשובים לו לזכור זאת.