ההחלטה לבטח נועדה על מנת לבטח ולכסות את כל מה שיקר וחשוב מבחינת שווי כספי, בריאות וערך סנטימנטלי. ביטוח יכול לכסות את הגוף שלנו במקרה של פגיעה או תאונה, את תכולת הבית, את העסק, את הרכב ואפילו את הנסיעה לחו”ל- אך בעוד שחיות המחמד שלנו הן חלק אינטגראלי מהחיים ומהמשפחה, אנחנו לא תמיד מבטחים אותן. בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם כמה דברי שיש לחשוב עליהם וייתכן ששווה להקדיש לזה עוד מחשבה.

גידול בעלי חיים גם ככה לא זול, אז מה קורה כשהם חולים?

גידול ואחזקת בעלי החיים בתוך הבית עולה לא מעט: רכישת מזון איכותי, סידור מקום לינה שמתאים להם, קנייה של משחקים מתכלים, מוצרי טיפוח וכמובן הוצאות על טיפולי בריאות שוטפים. הטיפול הווטרינרי עצמו עלול להיות לא זול. כל עוד בעל החיים הוא צעיר ואינו סובל מבעיות בריאותיות, אנחנו נוטים שלא לחשוב על ביטוח כי אין סיבה כביכול. אך בעל החיים מזדקן וגם עלול לחלות ובמצבים כאלה מתייקרת העלות שלו באחוזים רבים ויכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד. ביטוח בעלי חיים מסייע בעלות לאין שיעור- במקום לשלם בנפרד על כל בדיקת מעבדה, ניתוח, צילום או אשפוז, כל אלה כבר כלולים במחיר הביטוח ששילמתם לאורך התקופה באופן סמלי ומדוד. הביטוח דואג לבעלי החיים לא רק במקרים של מחלה, אלא גם בתאונות, או במקרה של תקריות בין בעלי חיים אחרים. הביטוח מאפשר לך לבחור בווטרינר המועדף עליך, ובכל במרפאה ברחבי הארץ שבה אתה ובעל החיים מרגישים בטוחים ומרוצים.

להיות בטוח עם ביטוח צד שלישי

במיוחד אצל כלבים, זה די שכיח, שפורצות ביניהם תגרות אלימות שעלולות לגרום נזק.

זה יכול לקרות גם תוך כדי משחק, אפילו בין כלבים שרגילים לשחק ביחד. לא תמיד אפשר למנוע מצבים שבהם בעל החיים שלך מתנהג באגרסיביות, ולכן כדאי פשוט להיערך אליהם מראש. כאשר בעל החיים שלכם פוגע בבעל חיים אחר, הביטוח לחיות מחמד מכסה אתכם ומעניק ביטוח צד ג’. ביטוח זה יכסה אתכם במצבים של פגיעה פיזית, נפשית, שכלית ואפילו במקרים קיצוניים של גרימת מוות לבעל חיים אחר – מצבים מצערים שבנוסף גם עלולים לעלות הרבה מאוד כסף.

מה קורה אם הכלב חס וחלילה מת כתוצאה מפגיעה?

כשהכלב נפטר, אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, וחסרונו מלווה את חייך. עם זאת, באמצעות הביטוח אפשר להיות מוכנים למצב הזה. במקרים של תאונה קשה, שבעל החיים מת כתוצאה ממנה, הביטוח ישפה את הלקוח המבוטח ויבטיח לפיצוי כספי הולם. חשוב לציין שהביטוח לחיות מחמד אינו מכסה את ההוצאות הרפואיות השוטפות לבעלי החיים, וכן בעיות  גנטיות, מוגבלות מולדת, תהליך סירוס או היריון והמלטה. כמו כן, הביטוח מותנה בחיסון חיית המחמד בחיסונים המחויבים בחוק.

חיות המחמד הם חלק אינטגראלי מהמשפחה, והם הרבה פעמים מתפקדים כמו בן משפחה.

אם בריאותו של בעל החיים שלכם חשובה לכם ותשמחו לקבל שקט נפשי במקרה עתידי של פגיעה בבעל החיים שלכם-  ביטוח לחיות מחמד הוא בהחלט עניין מהותי ומציל חיים, שצריך לשקול אותו ברצינות.