גם בימי החורף הקרירים, הכלבלב שלכם ישמח לטייל בחוץ ולהריח את העולם. למזלם ושמחתם של חבריכם הנאמנים ומלאי הפרווה, גם בעונה החורפית בארצנו לא מרבים לרדת גשמים שנמשכים ברצף, ככה שתמיד תוכלו למצוא את הזמן הנכון לצאת עם הכלב לטיול ארוך ואפילו לקחת אותו לגינת כלבים. בכפר סבא ישנן כ- 14 גינות המיועדות לכלבים, ברחבי כל העיר, על מנת שיוכלו להתרוצץ בחופשיות ולפרוק קצת אנרגיות יחד עם כלבים נוספים.

בשביל מה צריך את זה?

גינות כלבים מאפשרות לכם לשחרר את חיית המחמד שלכם במקום מיועד ומגודר. זה חשוב לאפשר מדי פעם לכלב להתרוצץ ובמיוחד לעשות זאת בחברת כלבים נוספים, על מנת לפרוק אנרגיות ולהוציא קצת מרץ. הגינה המתוחמת מאפשרת לכם להיות רגועים ולדעת שהכלב לא יכול לפגוע באף אדם או להטריד אנשים שפחות מרגישים בנוח בסביבתם של כלבים וכמובן לא להיפגע.

כמובן שחשוב להקפיד שכלבכם יהיה במעקב קבוע של וטרינר בכפר סבא, שיוכל להעניק לו את חיסון תולעת הפארק ואת כל הטיפולים הנדרשים, לפני שאתם הולכים לשחרר את הכלב להתרוצץ בגינת הכלבים.

הכללים של גינות המשחק לכלבים

בתור בעלי הכלב, חובתכם להקפיד על כללי השהייה בגינות הכלבים. אתם חייבים תמיד לשמור על קשר עין צמוד עם הכלב שלכם ולדעת היכן הוא נמצא בכל עת, כאשר הוא גם מסתובב עם מחסום פה.

בעליהם של כלבים מסוגים המוגדרים מסוכנים צריכים להישאר צמודים לכלב עם רצועה קשורה, כאשר חייבים גם לאסוף אחרי הכלב אם הוא עושה את צרכיו. כלל חשוב נוסף שצריך גם להיות ברור מאליו, זו הדרישה שכל כלב שמגיע לשחק בגינת הכלבים צריך להיות עם שבב רישיון וחיסון כלבת בתוקף.

גינות כלבים עירוניות בכפר סבא

לאחר שביקרתם אצל וטרינר בכפר סבא ודאגתם לכל החיסונים והטיפולים הנדרשים, תוכלו לצאת לאחת מגינות הכלבים שהקימה עיריית כפר סבא ברחבי העיר. תוכלו להרגיש חופשיים ובטוחים לשחרר את כלבכם לשחק בגינה, כאשר כל הגינות מגודרות על מנת לספק לכלבים סביבה בטוחה לשחק ולרוץ בה. הגינות גם כוללות ברזיות מיוחדות לכלבים, מתקני משחק שונים, מקומות ישיבה עבור בעלי הכלבים ומתקני שקיות לאיסוף צרכיו של הכלב.

הגינות מטופחות ומטופלות באופן קבוע ע”י מחלקת גנים ונוף באגף איכות הסביבה בעיריית כפר סבא. הן מנוקות באופן שוטף וכל תקופה עוברות בדיקה מקיפה על מנת לוודא את בטיחות ותקינות הגינה למען הכלבים ובעליהם. אולם, תמיד צריך לזכור כי גם בשיטוט עם הכלב בפארק, הכלב עלול להכניס משהו לפה, מה שיכול להוביל להדבקה בתולעת הפארק. הקפידו לחסן נגד תולעת הפארק.