גינות לכלבים משרתות מטרה חשובה שחלק מבעלי חיות המחמד הנאמנות אפילו לא לוקחים בחשבון. מדובר בגינות מתוחמות בגדרות שבהן הכלבים יכולים להתרוצץ בחופשיות ללא רצועה, אך ישנן גם גינות כלבים לא מגודרות. גינת כלבים רשמית כוללת שלט שמכריז על היותה גינה שמיועדת לכלבים, על מנת שציבור בעלי הכלבים ידע בוודאות שניתן לשחרר את הכלב מהרצועה בתוך תחום הגינה המיועדת, מבלי להיחשף לסיכון קבלת דו”ח מפקח על עצם העובדה שהכלב משוחרר. במידה ולאחר שהכלב עושה את צרכיו ובעליו נמנעים מאיסוף הצרכים, פקח אכן יכול לתת דו”ח, אז כדאי שתזכרו זאת.

המלצת וטרינר בכפר סבא – גינות הכלבים הנפלאות בעיר

בשנים האחרונות עלתה הדרישה מצד בעלי הכלבים להקים גינות מסוג זה, על מנת לאפשר לכלבים לרוץ ללא רצועה ולהשתעשע עם כלבים נוספים. כפר סבא נענתה לקריאה זו וכיום קיימות בעיר כ- 12 גינות שמיועדות לכלבים, בפריסה עירונית רחבה. כל וטרינר בכפר סבא ימליץ על כך – בעלי הכלבים מוזמנים להגיע וליהנות מזמן איכות עם הכלבים, בזמן שהם רצים ומשחקים. לצד שירותי וטרינר בכפר סבא, בעלי כלבים יכולים ליהנות עכשיו גם ממגוון גינות הכלבים ברחבי העיר.

גינות כלבים בכפר סבאלשחרור הכלב מהרצועה וסיפוק הצורך שלו לפרוק אנרגיה, יש חשיבות גדולה אשר לעתים בעלי כלבים כלל לא מודעים אליה. כלבים נוטים להכיל אנרגיות רבות שלרוב לא מתאפשר להם לפרוק, מה שעשוי בסופו של דבר להזיק לכלב פיזית ואפילו נפשית. כלבים רבים עשויים לפתח בעיות שונות, מעצם העובדה שאין להם מרחב שבו הם יכולים להתרוצץ ולשחק. עצם העובדה שמתאפשר לכלבים לרוץ ביחד עם חבריהם בגינות גדולות, מסייעת במידה רבה מאוד לשמירה על האושר שלהם. חשוב לאפשר להם לתקשר עם כלבים אחרים, על מנת שיוכלו להתפתח כראוי.

בילוי גם עבור הבעלים

אין יותר מדי צורך להסביר זאת במידה ואתם בעלים של כלב. הכלב שלכם הוא כמו בן משפחה, עבור חלקנו ממש כמו ילד. לראות את הכלבים נהנים ורצים זו חוויה שמסבה אושר רב לכל בעל כלב, בזמן שהוא יכול להכיר ולשוחח עם בעלי כלבים אחרים שיודעים בדיוק כיצד זה מרגיש. מתוך המפגשים האקראיים בגינות כלבים, יכולות לצמוח חברויות שלמות על בסיס האהבה המשותפת להולכים על ארבע.

באחריותם של בעלי הכלבים להקפיד לא לשחרר מהרצועה את הכלב לפני שנמצאים בתוך מתחם הגינה המיועדת. מומלץ גם לא להביא אוכל עמכם, על מנת לא לגרום לכלבים שבגינה לריב ולהשתולל. חשוב לתת לכלב את הזמן שלו להתרגל למקום ולריחות השונים שנמצאים בו. בתור בעלי כלבים מצופה מכם גם לגלות אחריות ולא להכניס לגינה כלב שאינו מסתדר עם כלבים נוספים, שנוטה להיות אגרסיבי ואפילו תוקפני.