אילוף גורים – כל מה שרציתם לדעת!

הבאתם גור בבית, הוא כל כך חמוד והילדים כרוכים סביבו בכל תנועה, חידוש, נביחה או יללה אבל מה קורה כאשר הייצור המלבב הזה עושה בבית כל מיני דברים קצת פחות חמודים, כמו כרסום חפצים, הטלת שתן, הרס רהיטים וקפיצות על כל מה שנקרא בפניו? כלבים בדומה לילד האנושי הם בעלי מרץ ואנרגיות בלתי נגמרות, היכולת לרסן את הכלב ולמתן את ההתנהגות שלו באופן הדרגתי אינה פשוטה ודורשת סבלנות רבה.

אז אחרי שהילדים נשבעו שהם יהיו אחראיים על האילוף וכלום לא קרה, אנחנו עומדים בפני דילמה: מה לעשות וכיצד לנהוג? בחוות שיבולי שירותים מיוחדים לאילוף גורים מהגילאים הצעירים ביותר ועד גיל שנה אשר מתפרסים על פני תחומים שונים של אילוף החל מתכנים בסיסיים כמו עשיית צרכים וכלה באילוף מורכב יותר, כמו הכנה להפיכת כלב שמירה והגנה.

סיוע בבחירת כלב – הכלב הראשון שלי

בחירת הכלב הראשון היא חוויה מרגשת מאין כמוה במיוחד למבוגרים שביננו בחוות שיבולי תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש כדי לאלף כלב או לאמץ כלב שיתאים לאופי שלכם, לכמות הזמן אותו אתם מבלים בבית – בחוות אילוף כלבים תמצאו מומחה לאילוף כלבים מנוסה שידע להתאים לכם את הכלב או הגור בהתאם לצורך וליכולות וגם יתרמו לכם במידע וטיפים חשובים לאילוף הכלב ושינוי הרגליו הקודמים במידה וכאלה היו, כאשר מדובר בגור בוגר.

מסע אל עולמו הפנימי של הכלב – מדוע הגור שונה מתינוק אנושי?

בשונה מהתינוק האנושי, אילוף גורים נסמך על הרגלים והתניות בשל צורות התנהגות, הכלב גדל ומגיע לבשלות ובגרות תוך זמן קצר ביחס אלינו בני האדם בכל השלבים הפיזיים וכבר בגיל שנתיים נחשב הכלב כבוגר לכל דבר. יחד עם זאת, הגור דומה מאוד לילד האנושי בכמות האנרגיה והפעילות הנדרשת לו. חוות שיבולי,מעניקה טיפים בתחום אילוף גורים בשלבי הגדילה השונים. אחד ההיבטים אשר נלקחים בחשבון בחווה הוא גיל הגור והסביבה הקרובה אליו. על כן כדאי מאוד שכל המשפחה תיקח חלק בתהליך האילוף.

מחלקת הגורים בחוות שיבולי – האפרוחיה שלנו!

אחת הפינות החביבות והאהובות ביותר על כולנו היא פינת הגורים ונישת אילוף הגורים, ההתפנקות הגורית מזכירה לנו את הגורים האנושיים שלנו ועל כן, במקרים לא מבוטלים אנו נוהגים להתייחס אליהם באופן דומה. בחוות שיבולים תקבלו הדרכה אישית ומדויקת באשר ליחס המתאים ולטעויות וההתנהגויות אשר רצוי להימנע מהם לשלילת מצבים של אופי דומיננטי מידי בקרב הגור שיהיה בעוכרכם עם גדילתו של הכלב ופיתוח הרגלים בלתי רצויים. חיבה היא בסיס טוב אבל חשוב מאוד להבין שדווקא הבעלים הם אלה אשר נהנים הכי פחות מהפירות והתוצרים של האילוף, על אף שזה עשוי להישמע מוזר אנחנו בחוות שיבולי ממליצים להתייחס לכלב כפרט בתוך להקה, שהרי בתוך להקה אילוף גורים על ידי הוריהם בשונה מאיתנו בני האנוש מושתת על יכולת הישרדותית בטבע.

חוות שיבולי מזמינה אתכם ליצור קשר ולהגיע למפגש היכרות ולהתרשם מהמגוון הקיים של שיטות וטכניקות האילוף.