אם יש משהו אחד שכל בעלי הכלבים יכולים להסכים עליו, הוא שכולנו היינו רוצים להעניק לכלב שלנו את איכות החיים הגבוהה ביותר וכשזה מגיע לבחירת סוג האוכל המומלץ ביותר עבורו, לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו קצת (או הרבה) מבולבלים. אז בהתחשב בעובדה שהכלב שלכם לא ממש יכול להגיד לכם מהו סוג האוכל שהוא מעדיף, ריכזנו בשבילכם שלושה טיפים לבחירת סוג האוכל המומלץ ביותר לכלב שלכם.

למשקל ולגודל יש משמעות בבחירת האוכל לכלב -

כשזה מגיע לבחירת אוכל לכלבים, כל וטרינר יגיד לכם שהדבר המרכזי שמשפיע על בחירת האוכל הנכון לכלב שלכם, יהיה המשקל והגודל שלו. בין אם מדובר בכמויות או בגודל המזון עצמו – לכלבים בעלי גודל ומשקל שונה ישנם גם צרכים שונים כשזה מגיע למזון. מה שאומר שאם יש לכם בבית פינצ’ר קטן וחמוד לצד רועה גרמני גדול ונאמן במיוחד, ככל הנראה תגלו שתצטרכו להחזיק בביתכם שתי שקיות מזון נפרדות לכל אחד מהכלבים. רוב חברות המזון האיכותיות ביותר לכלבים מחלקות גם הן את המזון שלהם לפי קטגוריות של גודל ומשקל, מה שגם יכול להקל על הבחירה. לכן, כשאתם מגיעים לבחור את סוג האוכל לכלב שלכם – כדאי לכם לדעת מה המשקל שלו ולחפש את הקטגוריה המתאימה ביותר אליה הוא נכנס מבחינת החלוקה של חברות המזון (כלב קטן/כלב גדול/מתחת ל20 קילו/מעל 40 קילו וכדומה).

אוכל לכלבים? כמה שיותר טבעי –

הקיבה של הכלב שלכם הרבה יותר רגישה מהקיבה שלכם. מה שאומר שהרבה מצרכים או מאכלים שאנחנו, בני האדם מצליחים לעכל בקלות – הכלב שלכם ככל הנראה יפתח בתגובה אליהם תופעות לוואי שונות כמו הקאות או שלשולים. כמו שלכלב שלכם אסור לאכול גבינה או שוקולד, כך גם רצוי לבחור עבורו אוכל שלא כולל בתוכו חומרים משמרים, חומרי טעם או צבעי מאכל. במילים אחרות, ככל שהמזון של הכלב שלכם יורכב מחומרים טבעיים יותר, כך יותר טוב גם עבורו וגם עבורכם.

לומדים מהניסיון שלכם ושל הכלב שלכם –

הרבה פעמים, גם אנחנו בני האדם לא בדיוק יודעים מה טוב בשבילנו או מה עושה לנו רע עד שאנחנו לא מנסים ואוכלים את זה לפחות פעם אחת. יכול להיות שהלכתם לפי כל ההוראות – בדקתם משקל וגודל, בדקתם ממה עשוי האוכל, ווידאתם שהוא עשוי מחומרים טבעיים בלבד ובכל זאת, הכלב שלכם מסרב לאכול את האוכל או שהוא פשוט עושה לו רע. ההמלצה שלנו – תמיד להמשיך להתייעץ ולנסות. אל תנסו להכריח את הכלב שלכם לאכול אוכל שגורם לו להרגיש לא טוב. כמובן שכל שינוי בתזונה יכולה להשפיע על הכלב שלכם, אבל אם אתם רואים שהכלב לא מצליח להתרגל לאוכל החדש – כנראה שהגיע הזמן להחליף ולנסות אוכל אחר. בסופו של דבר, תגיעו לאוכל המומלץ ביותר עבורו.

זקוקים להתייעצות בבחירת האוכל לכלב שלכם? מוזמנים להתקשר לד”ר די, או להיכנס לאתר!