לחצו לבחירה בשירות המבוקש:

חיסוני חתולים

חיסוני כלבים

טיפול נגד טפילי מעיים

טיפולים חיצוניים

תולעת הפארק

חיסון משושה

חיסון נגד כלבת

הטיפול בחיות המחמד שלנו אינו מסתכם רק בטיולים והאכלה. שמירה על אורח חיים בריא ותקין של ההולכים על 4 מושפע רבות משגרת טיפולים מונעים וחיסונים, הניתנים לכלבים ולחתולים שלנו, על מנת להגן עליהם מפני מחלות מסכנות חיים. חיסונים שומרים גם עלינו, הבעלים, מפני הדבקה במחלות קשות, כדוגמת מחלת הכלבת. חשוב לזכור כי שגרת חיסונים מטרתה לשמור על החברים ההולכים על 4, שאינם יכולים לטפל בעצמם. תוכלו להקפיד על מתן חיסונים וטיפול מונע בזמנים קבועים על ידי ניהול יומן, תזכורות בנייד, או אפילו לבקש תזכורת מהמרפאה הווטרינרית עם התקרב מועד הטיפול המיועד.

נוכל לשפר את אורח חיי הכלב והחתול שלנו גם על ידי הקפדה על בריאות חלל הפה והשן שלהם- אבן שן שאינה מטופלת, תתפתח לדלקת, ומעבר לאי הנוחות הנגרמת מריח לא נעים מפי חיית המחמד, החיידקים עשויים לנדוד במערכות ולגרום לזיהומים קשים בכבד, בכליות ואפילו בלב. ניתן להגן על החיות שלנו על ידי ניקוי אבן שן והקפדה על צחצוח שיניים, וכמובן ביקורת תקופתית אצל הווטרינר לבדיקת מצב השיניים.

ולסיכום, חשוב לציין את אחד הטיפולים המונעים החשובים ביותר, בייחוד כשבוחנים את הנתונים המצביעים על כמות בעלי החיים מחוסרי הבית המגיעים לעמותות במקרה הטוב, או נזרקים ברחוב במקרה הרע, כיוון שאיש אינו רוצה בהם: עיקור כלבות וחתולות וסירוס כלבים וחתולים- פעולה הומאנית שנועדה לצמצם את הסבל של בעלי החיים מחוסרי הבית, שגורלם קשה מאד בהיעדר בעלים דואגים ואוהבים.

חיסונים וטיפולים מונעים לחיות מחמד

מעוניינים בפרטים נוספים או ייעוץ בכל נושא הקשור בבעלי החיים שלכם? אל תהססו לפנות אלינו!