עבור כל אדם שבבעלותו בעל חיים כלשהו, ישנו צורך קבוע ובסיסי לרכוש מזון איכותי וציוד תומך כגון קערות אכילה ומשחקים. אוהבי בעלי החיים זקוקים למקום שאינו מתפשר בהקשר של טיב המוצרים שהוא מציע למכירה ותחושה של ביתיות גם כן תוסיף מוטיבציה לחזור לחנות.

בדרך כלל אנו רואים את הרשתות הגדולות מקימות בכל עיר מרכזית לפחות חנות חיות אחת והתפתחותן נשענת לרוב על המערך הלוגיסטי הרב שהן צריכות לתפעל. שקי מזון רבים בסוגים שונים וציוד רב שצריך להספיק לכל הלקוחות ולאורך כל ימות השנה.

הקדמה בעולם החי

התפתחויות טכנולוגיות רבות הושמו בתחום חיות המחמד וזאת עקב החשיבות הרבה שיש לבעלי החיים בחיינו. בעבר, בכדי לקנות שק אוכל היינו צריכים ללכת בכל פעם מחדש אל חנות החיות ולרכוש את המזון המבוקש ושאינו טוב בהכרח לבעל החיים שברשותנו.

כיום, עקב מעקב של בדיקות דם וסקירה מקיפה של בעל החיים, ניתן להתאים את סוג המזון האידיאלי עבורו בכדי להזין אותו במינרלים והוויטמינים הנחוצים לו באופן אישי. באפשרותנו לגשת פעם אחת בלבד לחנות, להסביר להם על איזה בעל חיים מדובר ואיזה מזון אנו מעוניינים לרכוש עבורו, ולאחר מכן בעזרת אפליקציה שמתממשקת למערכת הניהול של חנות החיות נוכל לבצע הזמנות ישירות עד הבית בלחיצת כפתור.

סוגי המזון

מפני שההיצע של החנות אמור לפנות לקהל לקוחות מגוון, כלומר בעלי חיים כגון כלבים, חתולים, תוכים וכדומה, על החנות להחזיק בשלל סוגים של שקי מזון. לכל סוג מזון יש את היתרונות שלו, מזון עשיר בשומן, חלבון וכמות החומרים הכימיים אשר מעורבים בו משפיעים ישירות על טיב המזון. בכדי לבחור את הסוג הנכון עבור בעל החיים שלנו יש להתחשב בגיל, גזע, גודל פיזי וכמובן ניסיונות עבר שצלחו או כשלו.

קשת רחבה של משחקים וציוד

חנות חיות סמכותית שמעוניינת לגרום לקהל לחזור לרכישות נוספות תצטרך להצטייד בשלל משחקים רלוונטיים ועדכניים וציוד שתומך במגוון סוגי בעלי החיים. מוצרים כגון קערות מזון ומים, אקווריומים ומסננים לניקוי, רצועות, רתמות ומחסומי פה. בכדי לקבל ערך מוסף כחנות חיות מוצלחת במיוחד, חידושים בתחומים אלה והוספת גימיקים תמיד מוסיפים עניין וגורמים לקהל הרוכשים להרגיש שמשקיעים בו.

חשוב לציין שבעת בחירה של חנות חיות ראויה, הימנעו בתמיכה ורכישת מוצרים מחניות אשר מאחסנות בעלי חיים. לרוב, חניות אלה מתייחסות לבעלי החיים כאביזרי תצוגה ואופנה ומוכרות את החיות לכל אדם אשר מוכן לשלם כסף עבורן. גידול בעל חיים כרוך במשמעת עצמית גבוהה, חוש אחריות וההבנה כי חייו של יצור חי תלויים בכם בכדי לשרוד. חוסר המוסר והצדק של כליאת בעלי חיים בכלובים מזעריים ובתת תנאים לצערנו קיים אך תפקידנו להתנגד לתופעה הזאת ולבסוף לשים לה קץ על ידי כוח הקנייה שברשותנו והפנייתו לבעלי עסק הגונים.